Tuesday, May 11, 2010

Spring might come-

Pitkällisen sadekuurokauden jälkeen alkaa tuntumaan siltä että kevät ja kesä voi ehkäpä tullakin. Tälle päivälle on luvattu poutaa ja kuulemma jonkin verran lämpöäkin. Lähden muuten tänään varsin poikkeuksellisesti käymään Helsingissä täältä. Muistan kun tässä jokunen viikko sitten lähdin heittämään sinne settiä tuon elokuvankatselun muodossa ja tokaisin täällä bloginkin puolella että olisi jännää taas käydä siellä jossain vaiheessa säännöllisen epäsäännöllisesti. No nytpä sellainen tilanne taas tuli.

Täällä on taasen tuo yö ollut kyllä ihan kohtuullisen lämmin. Sehän tässä olikin syynä siihen että miksi alkoi melkein ensimmäistä kertaa tuntumaan ihan keväältä ellei jopa vähän kesältäkin näinä aikoina. Tosiaan niin olen tässä istuskellut muutaman tunnin tuolla pihan puolella ihan vaan maailmanmenoa ihmetellen- ei nimittäin taaskaan tule uni vaikka tarkoitus olisikin hypätä ihan kohtuullisen aikaisin ylöskin.

Minun lempisatuni on muuten aina ollut Liisa Ihmemaassa. Paras ja samalla psykedeelisin hahmo siinä sadussa oli se vesipiippua poltteleva tuhatjalkainen, jolla oli aivan helvetin epämääräiset jutut. Pidin siitä ötökästä jo ihan pienenä lapsena kun luin tai minulle luettiin sitä satua. Kerran muistan nähneeni sellaisen unenkin missä olin tuo tuhatjalkainen ja istuin jollain lumpeenlehdellä jaellen epämääräisiä ja aluksi varsin epäystävällisiä neuvoja kaikelle kansalle.

No joo, mutta nyt olen taas eksynyt aiheesta toiseen ja tänään on melko aikainen herätys. Lähdenpä siis yrittämään tästä nukkumista tai jotain.

No comments: