Saturday, May 08, 2010

Elävänä ette saa Dallua kii

Hö-Hö-Höyiijj.

Olen päättänyt että seuraavaksi pesunkestävän imagoni muuttamiseksi entistä epämääräisempään suuntaan alan puhumaan Oulun murretta. Se tulee entisestään hämärtämään ja sekoittamaan ihmisiä todellisen alkuperäni ja juurieni suhteen varsinkin täällä, jossa sitä ei välttämättä niinkään helposti kuule.

Eräs toinen asia on askarruttanut minua tänään. Nimittäin se että jälleen oli pakko todeta kuinka monenlaista tyyppiä sitä on oikeasti netin kautta tuntenutkaan. Totta puhuen suurin osa niistä tyypeistä voidaan tässä vaiheessa laskea joko melko täydellisesti paskaa puhuviksi nettipersooniksi ja sitten aivan oma lukunsa ovat nämä erinäiset katkerat uhkailijat ja isottelijat. Kadun syvästi sosiaalisuuttani siinä suhteessa että koskaan tutustuinkaan heihin, mutta samalla voin olla todella helpottunut siitä että 100% heistä on ollut puhtaasti uhkailutasolla käyskenteleviä tyyppejä, eli eivätpä jutut ole tosiaan riittäneet muuhun kuin puheiden tasolle. Luulisi toisaalta että jos minua noin paljon vihaavat niin olisivat sitten valmiita konkreettisesti osoittamaankin mielipiteensä teoilla. Nettipersoonat kuitenkin ovat nettipersoonia ja tyhjät puheet täten jäävät puhtaastikin sille tasolle.

En siis toisin sanoen pelkää mitään kostotoimenpiteitä vaikka olisi kyllä jännää jos joku Trench Coat-pelle tulisi hutkimaan minua pesäpallomailoilla tai puukoilla jonkun katkeroituneen nettiunelmansa johdosta, johon minulla on vain sanottavanani että "good, then we can all die together".

A message straight from da' hoodz..

No comments: