Saturday, February 14, 2009

Shipping news

Olen alkanut taas kirjoittamaan. Iso käsi sille.

Tällä kertoo yritän saada aikaiseksi tarinaa yhden miehen kauhukertomuksesta. En viitsi paljastaa että minkälaista kauhua se oikein sisältää, sillä ko. novelli on tarkoitettu sellaiseksi että sen pääjuoni selviää vasta alun jälkeen, eikä olisi mitenkään suotavaa että kaikki tietäisivät alun jo nyt. Kerronpa vaan että viime yönä aloin sitä kirjoittelemaan.

Kämpässäni haisee omituiselta. Siis enemmän omituisemmalta kuin yleensä! Olen alkanut epäilemään että yläkerran spurgu tupakoi kämpässään, ja nämä ihanat keuhkoahtaumasavut kantautuvat minun asuntooni ilmanvaihdon kautta. Olen alkanut epäilemään tätä "elä ja anna toisten elää"-tason ratkaisuani aika pitkältikin. Nyt tyypin tupakkisavut jo tunkevat kämppääni.

No joo, sitten vähän vakavampia uutisia. Vaikuttaisi nyt siltä että aion asustella tässä kämpässä enää huhtikuuhun asti. Aion siis muuttaa tästä kämpästä pois. Toivon mukaan kaikki nyt onnistuu niin kuin pitääkin, ja muutto on sitten selvä huhtikuun alkuun mennessä. Tästä voisi sitten kirjoitella vähän enemmän informaatiota kunhan ehtii ja viitsii. Jos viitsii.

Olen muuten pelaillut viime päivinä Yakuzaa PS2:lla. Hyvä peli, vaikkakin aikalailla itseään toisteleva. Ehdottomasti kuitenkin aikalailla aliarvostettu peli - ja ymmärtäähän sen, sillä pelihän ei käsittääkseni Euroopassa ollutkaan mikään mainonnan prioriteetti ilmestyessään.

No comments: