Monday, January 03, 2005

A whole lot of nothing going on.

Tänään jatkui koulu.

Nyt on hieman minulle aiheutetut "bisnekset" menneet päin persettä , ja täytyy lähteä kirjaimellisesti heristämään nyrkkiä tälle porukalle aikalailla. Viikko on siis alkanut hieman huonolla tavalla , ja niin kovinkin "tyypillisesti" että oikein itkettää taas.

No , kerrataan nyt asiat tässä näin ja nyt.

Meillä alkoi nyt ne vanhojentanssikurssit. Minä todella jouduin tämän kyseisen Japanilaisen vaihto-oppilaan pariksi , kun se ilmestyi paikalle katselemaan. Harjoittelimme nk. "Wieniläistä avausvalssia" ja juu , huomasin nyt aika konkreettisestikin että en osaa tanssia (sen jälkeen seurasi sitten sellainen joku Ranskalainen hovitanssi jolla oli ällön typerä nimi) . No , sille asialle ei nyt voi mitään sillä olen toiveikas että saamme asian edes hieman kuntoon näiden tulevien viikkojen aikana senkin lisäksi että en ole aivan varma että tuleeko tämä vaihto-oppilas olemaan se äärimmäisen viimeinen "parini" sitten kun varsinaisten tanssiaisten aika koittaa. Että juu , täytyi sopia yksi "varakin" siltä varalta että tämä Japanilainen ei ehtisi paikalle.

Minulla on ollut tosin aivan muuta mietittävää tänään. Lähinnä olen miettinyt hieman henkilökohtaisia juttuja ja ei ole kiinnostanut niinkään puhua kuin muutamalle henkilölle ja näyttää "ystävällistä naamaa" sille vaihto-oppilaalla kun kerran pakotettiin. No , tänään alkoi myös sitten (toivottavasti) vihoviimeinen Jawsin tyttöystävän , nk. "Rautasuun" maantiedon kakkoskurssi. Tämän paskan jälkeen ei tarvitse nähdä enää maantietoakaan , eikä sitä ämmääkään , toivoisin.

Pelotti hieman se rautasuu , koska tällä kertaa se ei näyttänyt ollenkaan vihaiselta ja muutenkin käyttäytyi ihan hyvin. Hmm , mistähän voisi johtua... Onkohan se saanut mun.... eikun siis , sillä on varmasti ollut miellyttävä loma !

Juu , olen tyytyväinen että se ei alkanut samalla tavalla kun Biologian kakkoskurssi. Vaikka , en voi sanoa että elämä on nytkään yhtään helpompaa sen alaisuudessa , mutta tulipahan ainakin iloisempi aloitus , ja se kerrankin kelpaa minulle.

Kun pääsin tänään bussiin tuossa kahden aikoihin , sellainen pieni poika jolla oli liilat hiukset istui kaksi penkkiriviä edessäpäin. Lysähdin penkille ja heitin reppuni viereiselle penkille. Poika taisi kuulla syvän huokauksen jonka päästin. Se käänsi päänsä ja alkoi katselemaan minua.
Normaalisti olisin hieman vaivaantunut , mutta... olin sen verran väsynyt että annoin sen katsella.

Se todellakin katseli minua. Heh , hieman vihaiselta näyttävä nuorehko kalju herra mustassa kaulaliinassa ja mustassa pitkässä takissa taisi kummastuttaakin aikalailla. Tuntui hieman kuin se olisi katsonut ihan minun lävitseni. I swear , it was scary.

No , kiinnitin seuraavaksi huomion siihen pojuun puolimatkassa , kun sen silmät olivat edelleen minua tuijottavassa asennossa. Heh , ajattelin hymyillä , mutten voinut mitään muuta kuin katsoa takaisin yhtä vakavasti kuin ennenkin. It was almost like that little kid knew..

Hymähdin itsekseni , ja ajattelin itsekseni "that's right, take a good look , since this is the way you'll end up too in a few years..."

Heh , se käänsi päänsä.






No comments: