Saturday, November 13, 2004

"Pikkupoikain" ostoslista.

Joulupukki , jos luet tätä blogini kohtaa , pyytäisin suurella hartaudella sinua tuomaan minulle seuraavat tavarat joulukuusen alle tulevana juhlapäivänä. Sillä , olenhan ollut todella kiltti tänä vuonna:

Kunnon pistoolikotelo (mieluiten vihreä , vaikka mustakin käy)

Haluan sellaisen minkä voi heittää kiinni reiteen. Sen pitäisi olla vihreä , ja siinä saisi mielellään olla myös sellainen pieni tasku tuolle (mahdolliselle) lisälippaalle.

US " 3 - color desert " BDU

Tää on joulun hittituote , beibi ?!! Kaikilla Amerikkalaisil on tämmönen tuol Irakis !

Niin , olen kuullut että se olisi nyt muodissa varsinkin tuolla "lähi-idän" muotipiireissä. Tahtoisin myös sen "ripstop" - kankaalla , jos mahdollista. En kyllä tiedä mitä eroa sillä sitten muka on (en ole ainakaan huomannut eroa) , mutta tuo sellainen silti tai rupean itkemään , okei ?

Digikamera

Minulla ei ole vielä sellaista , joten tuothan tämänkin ?

Uusi lumipuku

Näytän siinä liian suuressa puvussa aivan naurettavalta. Joten tahtoisin uuden , niinhän ?

Mp3 - soitin

Hyvä joulupukki , kuten tiedät , niin päivät ovat pitkiä siellä missä minä olen. Usein joudun menemään kouluunkin ihan ilman mitään musiikkia. Voisitko kuvitella rakastetun lapsesi tarkenevan tässä maailmassa ilman sitä kaikkien ihmisten perus-helpotusta , musiikkia ?

Niin , etpä tietenkään , joten tuo sellainenkin. Lupaan kuunnella sillä mielimusiikkiani päivät pitkät. Ja BTW (!) , puhun nyt sellaisesta "kannettavasta" mallista.

Ja lopuksi toivon tietenkin maailmanrauhaa , pelastusta sorretuille , sotien pikaista loppua , sekä Jeesuksen toista tulemista.

Tuothan Joulupukki minulle tuon kaiken....tuothan ?

No joo , lopetetaan paskanjauhanta.













No comments: