Saturday, November 13, 2004

And justice to all..

Minulla on vasemmassa poskessa kaksi hyvin pientä arpea. Myös vasemman silmän alapuolella on toinen vinosti "viilletty" arpi , jota en kuitenkaan voi sanoa kovinkaan syväksi , mutta sen kyllä huomaa lähempää.

Nyt en valehtele , mutta sanon ihan suoraan että en muista mistä olen ne saanut. En yksinkertaisesti muista. Ehkäpä ne on saatu jossakin vaiheessa kun olin hieman nuorempi , eli niinkuin kun olin nk. "skidi".

Oletteko koskaan kuulleet ilmiöstä "scarification" ? Minusta se on aika jännä tapa hankkia tatuointi ---> http://www.primitiveorigins.co.uk/newpage56.htm

Olen ajatellut sellaista syvempää , vinoa , viiltoa tuosta jommankumman silmän yläpuolelta poskelle. Se olisi varmasti aika ilkeä. Hä hää.

No , kieltämättä hullun hommaahan tuo on. Ja tuskin koskaan sitä toteutankaan , mutta se kieltämättä antaisi sellaisen pienen säväyksen tähän varsin (muuten) hillittyyn tyyliin. Joka tapauksessa idea lähti tähän siitä kun eräs tuntemani henkilö (vitsillä) totesi ottavansa sellaisen tatuoinnin kasvoihinsa tuolla kyseisellä metodilla että kutsunnoissa hänet käännytettäisiin ovelta jo valmiiksi.

Heh, olen varmasti täysin hullu kun ajattelen jotakin tuollaisia. Ja jokainen jolle olen tästä puhunut on kysynyt minulta että , "miks sä haluut tuhota kasvos ?".

Jaa-a , no , luultavimmin en koskaan sellaista hankkisi ihan pelkästään hintansakin puolesta. Vaikka se voisi suoraan sanottuna iskeäkin aika pahasti "vastustajien" psyykkeeseen. Olisin aika tyytyväinen , niin.

No , edelleen toistan , että "hullun hommaahan" tämä olisi. Ja tuskinpa kuitenkaan sitä toteutan , varsinkin ottaen huomioon , että eräs neiti olisi tuskin kovinkaan innoissaan sen näköisestä "ukkelista" tuon jälkeen..



Ja nyt henkilökohtaisia tiedotteita:

"Hyvä" eräs tuntemani henkilö.

Kun luet tätä , totean että ne sinun maiharisi ovat aika kumma tapaus jopa täällä meidänkin keskuudessamme. Minun kengissäni (aivan sama malli , perkele !) ei ollut mitään nk. "narinaa" ensimmäisenä , eikä todellakaan viimeisenäkään päivänä. En siis tiedä mistä se voisi johtua , mutta itsekin totesit minulle sen lähtevän 'toivottavasti' pois riittävän käytön jälkeen.

Eli , "happy walking".










No comments: