Monday, November 01, 2004

Väsymystä...Porvoon mitalla.

Hohhoijaa , taas on asiat menneet tuttuun Dalleer - tyyliin. Nimittäin olen nyt koulussa ja koulu alkaisi minulla normaalisti tässä jaksossa vasta yhdeltätoista (voi perkeleen saatana) mutta olen raahannut itseni tänne jotta pystyin tulostamaan tärkeän musiikin "kappale-arvostelun" joka pitää tänään palauttaa.

No saatana , väänsin sitä loppuun koko yön aina kahdestatoista saakka , ja kun alkoi näyttää valmiilta siinä kuuden aikoihin , niin se koneen vieressä oleva printteri alkaa tulostamaan sinisiä viivoja kaikkialle papereihin!

Kävin hakemassa toisen printterin siihen koneeseen , mutta arvatkaas vaan oliko tässä koneessa semmoista huippumodernia liitäntää johon minun futuristinen printterini olisi käynyt. No ei ollut ! Ei ollut , saatana !

Eli..saanen huomauttaa että olen ottanut Kofeiinitabletteja yön aikana jotta pysyisin hereillä. Se toimikin alkuyöstä , mutta tällä hetkellä päivän aloitus on alkanut todella...huonosti...onneksi sentään sain tulostettua työni. On myös turha huomauttaa että nyt alkaa väsyttämään aika hirvittävän kamalasti , onneksi housujeni vasemmassa taskussa on se purkki niitä tabletteja..voin nappailla sieltä aina välillä...taikka sitten käyn luovuttamassa tämän työn ja häivyn kotiin...nukkumaan.

Hmm...tässäpä pulma. No , olin vielä seitsemän aikoihin aamusta psykedeelisen pirteä , mutta nyt kun tablettien vaikutus on alkanut kuolla niin väsymys ja todella..todella kaamea olo on iskenyt tilalle.

Tekisi mieli lähteä täältä ihan kohtapuoliin pois. Nimittäin en ole taas syönyt mitään melkein kahteentoista tuntiin ja univelka perii kohta itse itsensä jollakin kammottavalla tavalla. Jos kestäisin ne fysiikantunnit edes...niin voisin häipyä saman tien sen jälkeen..

No , koulun alkuun on minulla vielä muutama tunti. Menen hiipimään käytäville vähäksi aikaa ja mietin tilannetta. Jos katson parhaaksi livistää , niin sittenpähän ainakin teen sen harvinaisen perusteellisen päätöksenteon jälkeen.

Minulta jo kysyttiin tuolla että , "mitä sä täällä teet ? " varsin huvittuneina , "you shouldn't be here" - ilme kasvoilla. Okei , kieltämättä nyt silmät seisookin päässä ja vituttaa...ai niin...ja väsyttää..

No..back to work..

Btw , se Tuhkimo vai mikä olikaan luulee minua NF:ksi ja CW:ksi...heh heh , se jos mikä on huvittavaa...

Taikka sitten se vain vittuillakseen tahtoi luulla niin. No , olipas huono yritys ja silleen..






No comments: