Saturday, November 06, 2004

Feeling sandbags.

No juu. Presidentinvaalien tuloskin selvisi. "Mitäs minä sanoin , eh ?"

Mutta ei siitä enempää...

Nyt on tylsää. Puhuin hetken neidin kanssa ja nyt sitten pitäisi keksiä jotakin tekemistä toistaiseksi.

Jaa-a , tiedän olevani aivan "varattu" seuraavalla viikolla alkavan koeviikon takia. Niin , niihinkin pitää alkaa lukemaan nyt huomenna. Tuleekin aika kiireistä taasen.

Pitäisi keksiä jotakin tekemistä nyt kuitenkin. Vaikka huomenna ajattelinkin herätä aikaisemmin , niin en aio kylläkään mennä aikaisemmin nukkumaan siitäkin huolimatta.

Ai niin !

Nyt muistankin. Keksin hyvän aiheen:

Eräällä foorumilla jossa olen käynyt jo yli vuoden on sattunut minulle varsin positiivinen juttu. Nimittäin eräs "nimeltä mainitsematon" henkilö on palannut sinne. Satun tuntemaan kyseisen herran aika hyvinkin.

Kyseinen tyyppi on hyvinkin kiintoisa tapaus monellakin tapaa. Ensinnäkin minun ja tämän herran välillä on aika samankaltaista historiaa. Paska homma vaan oli , että joskus ennen kesälomaa tämä herra potkaistiin pois foorumilta "liian radikaalien" juttujen takia. Mielestäni sen paikan moderaattorit ovat puolueellisia paskiaisia , mutta ainakin tämä herra "fought the law"...tosin "the law won".

Oli ikävää kun kyseinen herra ei päässyt foorumille vaikka muuten hänestä kuulinkin. Äijä sattuu olemaan Öresundista kotoisin (joka on Ruotsissa !) ja muistuttaa minua monellakin tapaa. Meillä taitaa olla noin kaksi tai kolme vuotta ikäeroa minun ollessani se "nuorempi". On turhaa mainita että kyseinen tyyppi on käynyt "värnpliktinsä" Ruotsin puolella..

Herra luuli minun muuttaneen Göteborgiin kun ei ollut minusta kuulunut. Heh , "ei tällä kertaa".







No comments: