Saturday, November 13, 2004

The end of the world as we know it...hih hii..

Ceewee oli muuten tehnyt nk. "kännipostauksen". Ne ovat usein aika epäasiallisia , kuten yhdellä kerralla yksi tyyppi ihmetteli kännipostauksessaan että miksi televisiosta tuli vain pinkkejä horisontaalikuvioita muumilaakson tilaan.

On myös tyypillistä että kännipostauksissa usein se henkilö rakastaa kaikki lähimmäisiään ja vähän "kauempaisiaankin" (ha haa , uusi sana !). Juu , CW:n kännipostaus..

Ai niin , Tuhkio ei ole siis ollut ilmeisesti missään seikkailuissaan viime aikoina. Hän jopa päätti ilmoittaa asiasta kansainvälisellä kielellä jotta minunkin reseptorini ymmärtäisivät. Hyvä on , hyvä on. Tosin , Puuhamaasta ei ole vieläkään ollut mitään puhetta..

"I am waiting ,"

No kuitenkin , minun pitäisi lähteä huomenna mökille. Arvatkaapa miksi ?

Minulla on huomenna ne syntymäpäivien vastakohtaa tekevät "päivät". Tiedätte varmaan , mistä on kyse...ja jos ette , niin sanon vaikka että ne eivät ainakaan ole hullut päivät. Ähähähähähä hähähäh hähäh hää..

Minulle on kerrottu , että tässä maailmassa on tasan kahdenlaisia ihmisiä. Niitä , jotka kehuvat itseään , ja niitä , jotka haukkuvat itseään. Minun mielestäni tuo on yksi viisaimmista jutuista mitä olen koskaan saanut kuulla - ja sen kaiken lisäksi , pitääkin vielä paikkansa.

Ai kumpiko minä olen ?

Olen se joka haukkuu itseään.

Entäpä te muut ?

Think about it.











No comments: