Tuesday, November 17, 2009

You know that it's true

Aloitetaan setti ihan ensimmäiseksi päivän biisillä:

Huey Lewis& The News - Perfect World

there ain't no perfect world anyway

Ain't no living in a perfect world

but we'll keep on dreaming of

living in a perfect world

Näinpä taas on sekin asia todettava, että 1980-luvulla tuostakin asiasta osattiin tehdä paitsi huumoripitoinen, niin todella hyvin myös asiaa käsittelevä biisi. Huey Lewis teki sen taas! Ja mikä tässä biisissä itseäni kiehtoo kenties eniten, on se että tämähän kertoo aivan selvästi monen ihmisen elämästä ja lähinnä sen takaa löytyvän täydellisyyden tavoittelusta. Erittäin kuvaavaa lyriikkaa, sanoisin.

Se muuten ottaa aikalailla päähän, että olen hävittänyt Huey Lewis&The Newsin kokoelmani tuolta kiintolevyltä. Se on paska juttu, sillä olin suurella vaivalla kerännyt kyseisen bändin musaa muutamia vuosia sinne erinäisiltä levyiltä, ja nyt se on sitten kadonnut. Tai oikeastaan se on ollut kadonneena jo pitkään.

Tänään oli tullut kanssa sähköpostiin ilmoitus siitä, että olen näemmä saanut yhden (1) Megan lisää tähän ADSL-liittymääni samaan kuukausihintaan. Aika kivaa, sillä juuri pari päivää sitten tuossa itkeskelin sitä kun minulla on vain yhden megan liittymä ja vain kuulemma jollain vanhoilla mummoilla on enää yhden megan liittymät. Nytpä minulla on siis kahden megan liittymä, että tuota niin eiks' ookin pitkästä aikaa kivaa?

No comments: