Tuesday, December 21, 2004

Pitkä odotus on päättynyt ?

Juu , voisi melkein luulla että varastin tuon mainoslauseen jostakin LOTR (lord of the rings) - mainoksesta , melkeinpä..

No kuitenkin , tässä minä nyt taas olen ja tänään on Tiistai 21.12.2004.

Kerrataanpa vähän aamun tapahtumia , shall we ?

No niin , tänään oli viimeinen koepäivä jossa kävin nopeasti suorittamassa liikunnan kuntotestin. Sain yhdessä kohtaa täydet pisteet , ja se suoraansanoen hieman piristi tätä päivää. Täytyy muuten todeta , että kyseinen koe oli siirretty keskustasta jossa koulukin on , Porvoon laitamille sijaitsevaan "KOKO:n halliin" (??). Etsin kyseistä paikkaa hetken , kunnes tajusin että sen täytyy olla jossakin Porvoon laitamilla pahamaineisen Gammelbackan Gheton lähistöllä.

Siellähän se olikin , ja kun pääsin sinne niin eräs tuntemani ykkösvuosikurssin herra oli pukuhuoneessa harjoittelemassa "Jonglöörausta" niillä semmoisilla keiloilla. No , minä olin todellakin saapunut vain paikalle tekemään sen kuntotestin ja sillä selvä.

Kaikki meni nopeasti , ja lähdin samantien kotiin noin tunnin päästä.

No , nyt olen täällä kotona ja tiedättekös mitä ? Illalla on ne koulun juhlat jotka saattavat venyä pitkäänkin , ennen kaikkea.

No juu , tästä postauksesta tuli nyt hieman lyhyt ja aika mauton , mutta lupaan kirjoitella ehkä tänään vielä hieman lisää , jos uskallan.. Tosin nyt , aion mennä nukkumaan muutamaksi tunniksi etten hajoa siellä juhlissa ihan täysin ja ala vaatimaan että "peikolle sanotaan hyvää yötä"..

Hyvää päivän jatkoa.






No comments: