Monday, December 13, 2004

Laatu ennen määrää ?

Tässä taas katselin muiden "tunnettujen" tyyppien blogeja ja totesin että minä olen aivan selvästi se ainoa koko joukosta joka päivittää tätä blogiaan lähes joka päivä.

Muistan sanoneeni , ettei minulla kuitenkaan olisi aikaa tälle ja päivityskertani jäisivät aika vähiin. Olen myös huomioinut , että puhun paljon kaikenlaista turhaa paskaa ja saatan pahimmillani tehdä ainakin kaksi postausta päivässä.

All of this coming from a man that wasn't even supposed to have time for this in the first place..

No , olen havahtunut ongelmaamme ja päätin että en aio päivittää tätä nyt ainakaan yli viikkoon - eli sen ajan minkä tämän jakson koeviikko on pituudeltaan. Lupaan mainita seuraavan kerran tapahtumista 22.12.

Joten , siihen asti tähän blogiin iskee lappu luukulle.






No comments: