Wednesday, December 29, 2004

Muodonmuutos.

"Rumours of my death have been greatly exaggerated"

Ja tuon olen aina halunnut sanoa , muuten ihan noin BTW:nä.


Sitten heitetään vähän selityksiä ilmaan. Nimittäin , en tosiaankaan ole kuollut vastoin yleistä mielipidettä ja monien ihmisten mieltymyksiä. Voisin siis olla kuollut , mutten kuitenkaan ole. Kun se fakta on nyt saatu vahvistettua , näyttäisi siltä että olen velkaa eräille tärkeille ihmisille hieman muutakin kuin pelkän selityksen. But no worries , sillä , se tärkein ihminen on kyllä tiennyt kohtalostani ihan jo muutaman päivän.

Voin siis ihan hyvin niin fyysisesti kuin henkisestikin , ottaen huomioon olosuhteet(kin). Pahoittelen tätä todella epämääräistä ja henkisesti raskasta hiljaisuutta , mutta en kuitenkaan ole ollut itse varsinaisesti sen aiheuttaja , mutta sen katastrofin luottomieheksihän minut tietysti pistetään. TIETYSTI.

No , nyt tällä hetkellä en ole "emotionaalisesti virittynyt" kirjoittamaan blogiin mitään todella syvällistä tai mitään muutakaan , vaan aion ihan suoraan vain kertoa lyhyesti viime päivien tapahtumat jotta ette luule että minut olisi esim. kidnapattu Filippiiniläisten kääpiökansalaisten toimesta , jotka olisivat vaatineet lunnaiksi sata Ruotsin kruunua sekä perunasalaattia.

Ei. Mitään niin häpeällistä ei käynyt.

Eli alkuun täytyy todeta , että joulu on nyt virallisesti OHI. Minä , tuhansien muiden joulunsa todella päin persettä viettäneiden tavoin voimme olla iloisia siitä , että se on nyt ohitse ja kestää itseasiassa kokonainen vuosi ennenkuin se taas palaa takaisin. Joulu suoraan sanoen muuten vituttaa minua , rakkaat lukijat , noin ihan "BTW:nä".

Joulu saatiin alta pois mm. nukkumalla sen ylitse (kiäh kiäh). Sen jälkeen , jouduin odottamaan monen monta päivää että sain koneeni takaisin , ja nyt kun minulla on vanha (uusi) koneeni , voin olla vain helvetin onnellinen sillä tätä vitun masiinaa kukaa ei tule viemään pois , saatanan perkele.

Näinä välipäivinä minua kohtasi myös hirveä henkilökohtainen tragedia. Nimittäin , liekö ankaran Kekkosen fanituksen tai varhain saapuvan vanhuusiän kaikki hiukseni poistuivat päästäni. Niin , hiukseni ovat kadonneet ja näytän kuulemma useiden "valtaapitävien" mielestä ihan natsilta.

Ei mene hyvin , mutta ainakin uskotte että uskallan olla myös julkisesti kalju. Eräs perheenjäseneni on jo nimittänyt minua "skinheadiksi" , thank you. Kuitenkin , minun täytyy todeta että tässä vaiheessa kun nyt kirjoittelen tähän , niin hiukset ovat alkaneet kasvaa takaisin aika hyvinkin , että nyt olen vähintään nk. "Ylihärmäläisen sänkipään" hiustyylin omaava uusnats... eikun älykäs kalju , prkl !!

No niin , lupaan kirjoittaa taas lisää (muistatteko miten kävi viimeksi kun tein niin viikko sitten , huh ?) pian , sillä boksereissa istuminen koneen ääressä muuten varsin ilkosillaan voisi näyttää aika perverssiltä ja tässä tulee sitäpaitsi vielä kylmä.

Ai juu , CW oli ilmeisesti itse "tehtaillut" varsin hauskan posterin siitä Batman returnsin elokuvajulisteesta. Onnittelumme , sillä se pääsi nyt minun koneeni taustakuvaksi toistaiseksi kunhan löydän tuhansilta ceedeiltäni jotakin sen tilalle. Ja ai vittu , printterikin pitää asentaa..

The devil finds work for idle hands.

Screw the devil.








No comments: