Thursday, February 10, 2005

Hei Tsou.

Istun nyt tässä koneen edessä ja kuuntelen Dave Matthews band:in coveriä kappaleesta "Hey Joe".

Omistan tästä kappaleesta varmaan ainakin kolmen eri bändin cover-versiot ja kaikki niistä ovat oikeastaan todella hyviä , vaikka se Jimi Hendrixin originaali kyllä iskeekin parhaiten. Tämä Dave Matthews band , nimittäin , on sellainen yhtye jolta olen kuullut tasan yhden biisin tätä ennen. Se biisi oli tämä "when the world ends" siitä Matrix: Reloadedin soundträckiltä. Sekin biisi oli muuten erittäin hyvä niinkin huonolla soundträkillä.

Minulle aletaan muuten maksamaan muutaman viikon sisällä opintotukea. Tarkkaa summaa en tiedä vielä , mutta oli se sitten vaikka kaksikymmentä Euroa , niin jääpähän taskuun (lue: pankkitilille) enemmän rahaa kuin ennen. Toisaalta , en nyt kuitenkaan usko että se mitään kahtakymmentä Euroa on , vaan varmasti enemmän. Ja toisaalta , minä olen aina kroonisessa rahankaipuun tilassa sillä onnistun aina keksimään ainakin pari uutta kohdetta joka kuukausi johon syytää vähäisiä pennosiani. Hei , tämä on ainoastaan positiivinen käänne.

Ulkonakin on muuten taas vaihteeksi helvetinmoinen lumimyrsky. Ehdimme juuri erään tuntemani tyypin kanssa todeta bussissa muutama päivä sitten , kuinka kevät oli selvästi tuloillaan ja kuinka mukavaa olisi kun kohta olisi taas lämmin , vaan katsokaas miten kävi. Selvästikin tämä todella paska Suomen sää yllättää meidät jälleen (ja sitten joillain on vielä munaa haukkua Englantilaista säätä huonoksi ?! Hah , tulisivat tänne kyttäämään).

No joo , säätiloista sitten taas seuraaviin juttuihin. Nimittäin , minulla ei ole huomenna ollenkaan koetta kun tämä kakkoskohdan valinta osuu vanhojentanssikurssin kohdalle , ja siinä nyt ei sitten todellakaan ole mitään koetta vaikka meidän koulumme politiikasta voisi niin päätelläkin. Eli , huomenna ollaan sitten kotona ja pelataan korttia koiran kanssa taikka jotain. Koiran kanssa kortin pelaamisesta tulikin mieleen , että minä en ole ottanut kuvia kameralla vähään aikaan ollenkaan. Vaan pikemminkin , olen jättänyt sen tuonne pöydälle lojumaan ylhäiseen yksinäisyyteen vaikka kuinka kauaksi aikaa.

Heh , no , eipä siinä mitään. Kuvailen taas jotakin kunhan ehdin ja löydän jotakin kuvattavaa.










No comments: