Tuesday, September 29, 2009

Don't forget to be awesome

Tänään minulla oli heti herätessäni aivan todella outo fiilis. Melkein tuntui siltä kun olisi tehnyt mieli vain nousta sängystä ja tehdä kaikki se mitä olen tähänkin asti tehnyt, niin täysin päinvastaisesti. Mitä jos olisi vaan kerrankin täysin omaa luontoaan vastoin käyttäytyvä tyyppi? Moinen Sosiaalinen koe kiehtoo minua, vaikka epäilenkin todella että minusta ei välttämättä olisi sen toteuttamiseen. Syy miksi en toteuttaisi sitä, olisi vähintäänkin kai se, että jossain vaiheessa "seuraavana päivänä" luultavimminkin potisin ääretöntä Moraalista Krapulaa teoistani, ja tämän jälkeen pieni irtiotto Sosiaalisen kokeen muodossa kostautuisi pitkäänkin jatkuvana morkkiksena teoistaan. Myönnän olevani melko kaavoihini kangistunut, varovainen ja ylianalysoiva tyyppi.. Varsinkin nykyään, sekä myös viimeaikaisten tapahtumien johdosta.

Haluaisin olla oikeasti kovinkin Impulsiivinen ihminen - tai sanotaanko näin että haluaisin olla enemmän Impulsiivisempi kuin yleensä olen. Haluaisin edes vähän aikaa käyttäytyä luontoani vastaan - eli tehdä tällaisen tavallisuudesta poikkeavan kokeen - ja tämän jälkeen joko ihailla tai vihata sen lopputulosta.

Etsin jatkuvasti nykyään ulospääsyä. Tuntuu todellakin siltä, että olen jatkuvasti samojen asioiden tai ilmiöiden ympäröimä. Samat tyypit yrittävät samoja asioita - samat naamat kiertävät kehää elämässäni. "What goes around, comes around"-tematiikka alkaa pikkuhiljaa tekemään minua moisesta karusellista ulospääsyä etsivää.

Päällimmäisin tunne on vain koko ajan lähinnä "mä olen nähnyt tuon jätkän, tuon likan, tuon tyypin.. JOSSAKIN"

No comments: