Sunday, September 20, 2009

Rising power

Viime postaus oli muuten sitten blogini 666. postaus. Sen täytyi väkisinkin omata jonkinlaista pahaa Karmaa, mutta en tosin ole aivan varma että missä suhteessa. Hmm.. Mitäs minä siinä taas käsittelinkään.. Aijooh, Dog The Bounty Hunteria. Noh, ei se nyt ehkä ihan saatanallisen huono sarja ole, mutta tarpeeksi huono kuitenkin.

Anyways, tänään minulle iski pitkästä aikaa inspiraatiot päälle alkaa kirjoittamaan. Kirjoitin oikeastaan tänään koneella erästä juttua eräälle "yhteisomistuksessa" olevalle nettisivulle, ja hetkellisesti koin sen vapauttavan tunteen, joka useasti herää kun saan inspiraation alkaa työstämään jotakin kirjallista projektia. Minulla on ollut itseasiassa moniakin kirjoitusprojekteja vuosien saatossa, mutta vain muutamia niistä olen julkaissut kavereilleni tai näyttänyt kellekään. Tahtoisin uskoa, että olen itse itseni kovin kriitikko, vaikka totuus on kai pikemminkin se että minulle riittää kyllä kriitikoita ihan muutenkin. Totean siis tässä vaiheessa erästä lausahdusta mukaillen, että "tämä kritiikki on ansaittua, sääliä saadaan ilmaiseksikin".

Noh, nytpä kuitenkin kun inspiraatio on herännyt, niin ajattelin kirjailla jotakin sellaista mihin liittyy Alter Ego käsitteenä jotenkin. Oikeastaan voisi kirjoittaa tarinan siitä, miten jonkinlaiset salatut tunteet ja toiveet heräävät eloon. Tästähän voi oikeastaan tulla melkoisen vapauttava kokemus.

No comments: