Thursday, September 17, 2009

Mr. Stressman's Mix

Kello on taas vaikka mitä, ja tämänhetkistä olotilaa voisi kai parhaiten kuvata tällä kuvalla ja sen tekstillä:


Kunnon laidasta laitaan Mood Swingit todellakin olleet tänään. Vielä puoli tuntia sitten keskellä yötä ajattelin, että olisi oikeastaan ihan kiva mennä nukkumaan piakkoin ja hereillä aamusta jotta ehtisi tekemään vaikka mitä. Nyt kuitenkin selailin nettiä tässä, ja vaan ihan yht'äkisti alkoi vituttamaan oikein kunnolla muutamakin asia. Ehkäpä mua vihaavat porukat on tosiaan oikeassa, mähän olen oikeastaan aika (ylitsepääsemättömän) paska jätkä. Päivän oivallus!

No mutta, jotain hyvääkin on taas kai vaihteeksi tapahtunut. Nimenomaan taas näitä arjen pikku juttuja: mä sain vihdoinkin sen erään Bonuskortin sieltä fucking kaupasta! Oh yeah! Ja sitten vielä yksi toinen juttu: mä sain itseasiassa erään toisenkin Bonuskortin tässä muistaakseni viime viikolla. Mutta se olikin erääseen toiseen kauppaan, eikä suinkaan tähän mistä nyt puhutaan. Mikä tekee asiasta huomionarvoisen hyvin minimaalisella, "arjellisella" tavalla on, että en ollenkaan arvannut tästä kaupasta edes saavani moista korttia. Hauska tietää, että joku on salaa kerrankin puhtaan Altruistisesti ajatellut mun parasta. Ja mikä vieläpä hauskinta, on se että kyseisen lafkan jäsenyys ei maksanut minulle koskaan mitään, vaikka kyllä kieltämättä odotinkin sen tekevän niin. Kiitos markkinavoimat, te sittenkin välitätte musta!

Ei jumalauta, mä alan olemaan ihan oikeasti sekoamassa tässä paikassa.

Onkohan se tota niin normaalia, että mahdollisesti jo seonnut ihminen tiedostaa olevansa sekoamassa? Mun käsittääkseni jo sen rajan ylittäneenä porukan pitäisi olla melko varmoja kaikesta muusta paitsi täysjärkisyydestään.

No comments: