Saturday, October 03, 2009

Spiral Base

Joo-o, nyt on ainakin minulle virallisesti talvi tullut vaikka lunta ei ole ainakaan vielä maassa. Hemmetin kylmät yöt ja lenkille joutuu pistämään päälle pipon ja käsineet. Nyt on kyllä kylmä - ainakin öisin!

Hohhoijaa, mitähän sitä jaksaisi pitää kuukauden parhaimpana päivänä? Vissiin tilipäivää, koska silloin nyt ainakin ropsahtaa tilille pieni summa kovaa valuuttaa. Yritin myös tänään käyttää Google Analyticsia, mutta melko turhaan. En saanut sieltä mitään järkevää ulos, enkä sen puoleen saanut selville kuin sen, että viime kuun puolessa välissä tätä sivua oli lukenut epätavallisen pitkään joku Brasilialainen. Sen kummemmin koko sivustosta en saanut mitään järkevää ulos taaskaan. Melko perseestä, mutta niinhän se on tämä Blogikin, toisaalta.

Njaah.. Nyt onkin lauantai-aamu. Meni eilen illalla aivan hemmetin pitkään. Mä olen taas päätynyt näiden tietokonepelien orjaksi, sillä tuli pyöritettyä lävitse tuo Vampire The Masquerade: Bloodlines eilen. Vaikka aika kova Hypetys olikin käynnissä siitä parisen päivää sitten, niin nyt kun se on vihdoin pelattu lävitse, niin täytyy kyllä myöntää että tuo loppu taas latisti tunnelmaa aikalailla. Myös sekin on perin harmillista, että tuossa pelissä se keskeneräisyys näkyy aivan liikaa, vaikka se Troikan julkaisema virallinen 1.2. pätsikin korjasi jo paljon ongelmia siitä. Myöskin se oli positiivinen asia, että se ns. "Society of Leopold"-bugi ei iskenytkään, vaikka siitä kovasti varoiteltiin. Kieltämättä olikin hyvä että se virallinen pätsi sen korjasi, sillä kyseisestä bugista ylitsepääseminen olisi ollut hyvinkin monimutkaista, vaikkakin toteutettavissa.

Kyllä mä nyt ymmärrän että miksi tuollekin pelille annettiin niin huonot pisteet, lopulta. Sen juoni on jälleen Fallout-tiimilta aivan tajunnanräjäyttävää tasoa, mutta sitten itse pelin toteutus ja bugisuus syövät siltä kunnioitusta. Oikeastaan täytyy olla aika paljon samaa mieltä näiden arvostelujen kanssa, jotka antavat sille kahdeksan pistettä tai hiukan enemmän. Ei tuosta nyt kyllä ole ihan ysin peliksi, vaikka eri pätseillä sun muilla tuon saa kyllä melko hyvään kuntoon muutenkin.

Hemmettiläinen kun mä rupesin taas jauhamaan kaikista vitun PIU-PIU VIDEOGEIMSSEISTÄ! VOI SUATANA. Mutta, todellisuudessa fakta on kai se että mua ei huvita puhua mistään muusta juuri nyt. Ei mua kiinnosta paljastaa syvimpiä murheenaiheitani, salaisia toiveitani, vitutuksenaiheita tai mitään muitakaan.. Koska mä en nyt vaan jaksa, silleen hei. Nyt mua muuten nuguttaa aika kauheesti.

Mää meen nykkymään.

No comments: