Thursday, September 28, 2006

Kuudesti laukeava

Osallistuin keskiviikkona 27.9.2006. järjestettyyn syksyn YO-kirjoitusten reaaliin tutkintoa täydentävänä kokelaana. Koko tapahtuma kyllä meni varmaan minun osaltani aika huonosti, sillä en ollut lukenut maantiedon reaaliin juurin ollenkaan. Toisin kuin olisi voinut kuvitella.

Syyni viime keväänä läpäistyn tutkinnon täydentämiseen oli yliopiston pääsykokeiden mahdollinen reputtaminen. Tarkoituksenani oli nimittäin varmistaa, että saisin sitten muutaman lisäpisteen yliopiston valintapisteisiini, mikäli en olisi sinä keväänä/kesänä sinne päässyt. Toisin kuitenkin kävi, ja kesän aikana en sitten viitsinyt enää tarttua lukion maantieteen kirjoihin + muistiinpanoihin juurikaan millään tavalla. Minulla oli myös tarkoitus kirjoittaa kuudes aine, jotta saisin ne suurin piirtein samoille linjoille kaverieni todistuksiin. Kuusi on myös parillinen luku - viime kevään viisi ei.

No joo, hassattuahan tuo tuli. Ainoa syy miksi sinne edes lähdin, oli tieto siitä että olin tyhmyyksissäni niihin ilmoittautunut, ja n. 50 € niistä maksaneena en viitsinyt oikein heittää rahaa kaivoonkaan. Saapa nähdä, että mitä tuleman pitää.

Tänään en ole oikeastaan tehnyt mitään kummempaa: olen yrittänyt laatia listaa siitä, mitä minun oikeastaan pitäisi vielä kotiin Kauhavalle. Lista on täyttynyt lähinnä erilaisilla keittiöön kuuluvilla tarvikkeilla, vaan nähtäväksi tietenkin jää, että mitä muuta vielä muistuu mieleen. Nyt kuitenkin taidan lähteä tästä taas nukkumaan.. Väsy korjaa luut.

No comments: