Wednesday, March 08, 2006

The Cosmic consciousness awakes: an open invitation letter

Jotkut sanovat minua impulsiiviseksi ja toisinaan luovaksi ihmiseksi kunhan sille päälle satun. Uskon , että jälleen kerran on tapahtunut sellainen ihme jonka avulla kykenen käyttämään näitä voimiani.

Olen päättänyt , että jos minä en mene boardien luokse , niin boardit tulevat minun luokseni ! Toisin sanoen perustankin oman boardin joka tulee käsittelemään kovinkin laajoja asiakokonaisuuksia aina populaarikulttuurista nykyisiin tapahtumiin ! Ho-joo !!!

Keskustelen tästä asiasta vielä hiukan rakkaimpani kanssa; hänen mielipiteensä kuultuani saatte jäädä odottelemaan sitä mikä konsensuksemme tulee olemaan. Voin kuitenkin todeta , että tästä projektista tulee todellakin laaja asiakokonaisuus jossa emme varmastikaan jätä "kiveä kiven päälle" erilaisissa populaarikulttuurin ja omien mieltymyksiemme tutkiskelussa!!

Kaikki ovat tervetulleita kyseiselle boardille mikäli saamme sellaisen aikaiseksi sillä sitä tulen johtamaan minä pettämättömällä rationaalis-loogis-pessimistisellä otteellani.

So gather around and wait for my sign..

No comments: