Monday, February 15, 2010

Mr. Suitcase

Historiallinen juttu tälle blogille on kieltämättä tapahtunut. Olen vaihtanut tuon Blogger-avatarini/valokuvan toiseen. Oikeastaan kyseessä on kokeiluluontoinen juttu, joka johtaa kaiketi siihen että jos en tykkää siitä, niin sitten vaihdan takaisin sen muistaakseni joskus 08' (vai millon olikaan!11) otetun kuvan kun olin tulossa jostakin. En vaan muista että mistä ja miksi. Kuva puhuu puolestaan, kuitenkin - nuo peililasiset pilottilasit niinkään eivät!

Minä en ole koskaan omannut minkäänlaisia accountteja IRC-gallerioissa sun muissa, joten onhan sitä ihan mukavaa välillä omaa turpaansa esitellä näin vähän vaisummissa ympyröissä. Ja minä kuulkaa uskallan tehdä sen.. aina välillä! Ja toisaalta minusta kyllä löytyy kuvamateriaalia aivan tarpeeksi netin syövereistä jos vaan jaksaa etsiä ja olla kärsivällinen, joten sinänsä asia on vähän se ja sama tässä vaiheessa että näkeekö joku minun kuvani vaiko eikö.

Totta puhuen niin olen tykästynyt viime aikoina tuollaisiin halpoihin kuvaefekteihin. Minä kun en ole koskaan harrastanut sellaisia juurikaan ennen, niin nyt on kiva sitten harrastaa. Varmaan hubaa muutamille tämän blogin lukijoille nähdä pitkästä aikaa minusta päivitetty kuva, eiks jee? Hiukset ainakin kasvaneet ihan kiitettävästi ja ennen kaikkea nopeasti takaisin päähän sitten armeijan. Valitettavasti jättimäinen graniittileukani on yhä paikallaan, ja se vieläpä korostuu pärstässäni sitä mukaa kun elämä jatkuu. Armeijassa meistä kaikista otetussa tupakuvassa minun sanottiin kuulemma takarivissä koristavan kuvaa jonkinlaisena potrettina "kivikasvoshowsta", joka kyllä toisinaan leukaluuni huomioonottaen kyllä taitaa pitää ainakin vähän paikkansa. Muutamissa muissa ryhmäkuvissa taidan sitten istua puolestani eturivissä, muistaakseni.

Ja miksi aina aurinkolasit? No, minä olen nyt vaan sattumoisin tykästynyt niihin ja niiden jakamaan salaperäisen karismaattiseen olemukseen. Aurinkolasit ovat mielenkiintoisia, eikä minulla ole ollut niitä kuin muutamat parit toistaiseksi elämässäni. Nuo tuossa kuvassa olevat ovat toistaiseksi kalleimmat mitä olen ostanut, ja näyttääpä jopa siltä että uusia en tule aivan heti hankkimaan. Wayfarerit ne olla pitää jokaisella itseään kunnioittavalla herrasmiehellä, vai miten se olikaan? Sitä paitsi Wayfarerit ovat myös mm. aitoa Kasaria, vaikka tuo malli taisikin olla pelissä mukana jo 1960-luvulta ja jopa sitä aikaisemminkin.

No comments: