Sunday, April 03, 2005

Parta on pop.

Minulle on kerrottu , että opiskelunsa aikana jokaisen itseäänkunnioittavan häslääjän pitäisi varmasti kasvattaa parta. Olen huomannut , että monet meidän edellämme olevat vuosikurssilaiset ovat saaneet parrat kasvatettua viimeistään viime vuoden aikana.

Tämä havainto on hälyyttävä , sillä tajusin juuri että itselläni ei ole koskaan sellaista ollut (!) . Goddamn , tytöt ja pojat , minä haluankin nyt parran. Olen oikeastaan jo "aloittanut" ja täytyy sanoa että sänki on aika ikävä tällä hetkellä. En suoraan sanoen tiedä että pitäisikö heti syöksyä "kylppäriin" ja ajaa tämä pois , vaiko antaa tämän kasvaa. Monilla koulumme "nelosilla" myös tämä partatyyli on aika suosittua jostakin syystä.

Tätä tyyliä täytyy edelleen hieman miettiä , ja olen nyt tullut seuraaviin tuloksiin:

Sokratesta en aio mukailla huolimatta sen tuomasta selvästä taiteellisuudesta. Nyt juuri "tapetilla" oleva ZZ-top tyylinen parta olisi myös aika jännä , mutta sen kasvattamiseen menisi aikaa , puhumattakaan siitä että se voisi olla aika epäkäytännöllinen. Siksipä meille jääkin vain muutama konkreettinen vaihtoehto , ja yksi niistä voisi olla kenties tämä ? Se voisi olla naisten (tai pikemminkin , naisen) mieleen. Ja sitten on vielä tällainen , tietenkin.

Minulla epäilemättä on vaihtoehtoja , ja ajattelin pitää tätä sänkeä yllä nyt ainakin muutaman päivän ihan pelkästään kokeilumielessä.

No comments: