Saturday, September 17, 2011

Karlstad???

Tällä hetkellä syön päärynöitä ja pohdin seuraavaa siirtoani.

Minulla on ollut tässä alla eräs varsin mielenkiintoinen käännösprojekti. Se on ollut monella tavalla hyvä juttu, sillä voin tehdä sitä tämän ns. "lumetyöni" ohella eli siis ihan samaan aikaan! Hah hahaha ahahhahahah ahahah!

Mutta joo, tuhlaan näitä aikojani juuri tällaiseen turhaan ihan tahallani. Toisekseen on hyvä tehdä se mitä on luvannut. Olenkin jo puolessa välin alustavaa julkaisua.

Ha-HAA, ei mutta, kuulkaapas:

Tuolla pihalla pyörii joku isohko mies mustassa puvussa. Vaikutti vähän samalta tyypiltä kuin tämä laulaja "Fredi", joka tunnetaan hiteistään Bumtsi-BUM (pylly vasten pyllyä) feat. Pyllykallion puistospurgut sekä sitten tietysti "kolmatta linjaa".

Mulla on omituinen kyky bongata julkkiksia tässä kaupungissa. Samoja naamoja näkee paljon täällä kaduilla kuin mitä risteilee televisiokanavien post-modernin joutomaan digitaalikanavillakin. Ainoa ero tietysti niissä jutuissa on se että nämä ovat ihan eläviä, enkä suoraan sanottuna usko että millään Pihtiputaan mummolla on mitään mahdollisuuttakaan siellä nähdä mitään julkkiksia samalla volyymillä kuin minulla täällä. Eli siinä mielessä hommat niinku kannattaa tälläkin hetkellä!

Mä olen bongannut kai vaan kaksi Salkkari-näyttelijää toistaiseksi. Toinen oli tietysti himomies Seppo sekä sitten se jo aikoja sitten sarjasta poistunut Chiqi-Lee(?), vai miten se kirjoitetaan.

ISMOA ODOTELLESSA.

No comments: