Monday, June 20, 2005

Toilet-humööriä.

Minä olen nyt palannut viikoksi takaisin Suomeen. Odotin suurenmoista Star warsin neljännen osan loppukohtauksen veroista paraatia , mutta en saanut sitäkään.

Aion viipyä maassanne noin viikon , ehkäpä ylikin. Ja se mikä teitä tietenkin kiinnostaa tietää , on että minkälaista minulla on puolestani ollut Ruotsissa ? No , käväisimme toki Tanskassa ja koimme mm. korkeissa promilleissa olleiden Norjalaisten lausuntataitojen pikantin mahtavuuden mitä tuli erilaisten Suomalaisten kaljamerkkien tuntemiseen. Lisäksi empiiriset kokemukset ovat osoittaneet senkin , että juovuksissa ollessaan Ruotsalaiset ovat aika kovaäänisiä sekä omaavat jonkinlaisen oudon tavan päästellä todella korkeita ääniä kidoistaan.

Eilen kun saavuin kotiin , niin olen siitä asti kaivellut laatikostojeni kätköistä erilaisia pelejä joita pelailin ihan silkan ajankulutuksen johdosta. Pääsin eilen kolmen tunnin ja noin kahdenkymmenenseitsemän minuutin tiukan puurtamisen jälkeen Half life: blue shiftin lävitse jonka jälkeen siirryin installoimaan koneelleni Alien vs. Predator 2:sen.

Koko yön pelailtuani pääsin Mariinien ensimmäisen kamppanjan taas kertaalleen lävitse , jonka jälkeen sitten aloitin pelaamaan predatorilla. Luulisin että tämän päivän aikana sekin menee lävitse tosin sillä seurauksella että minulla ei ole kylläkään aikaa aloittaa tuota alienin kampanjaa enää tämän päivän , enkä lähipäivienkään puolella. Minulla on nimittäin vähän muuta tekemistä. Kuitenkin nyt tämän AVP2:sen pelaamisen aikana olen huomannut selvän ongelman joka liittyy pikemminkin psyykkiseen puoleen kuin niinkään fyysiseen - jonka voisi kuvitella olevan päällimmäisenä huolena monen tunnin monitorin kyttäämisen jälkeen. Mutta toisin on nyt kuitenkin käynyt.

Nimittäin nukkuessani muutaman tunnin , näin varsin surrealistisen unen siitä minkälainen AVP2:sen olisi pitänyt kieroutuneen mieleni mukaan olla. Unessa pelailin mariinin tehtäviä , ja pääsin ilmeisesti jonkinlaiseen pukuhuoneeseen jonka vieressä oli sijoitettuna suuri määrä vessoja. Avattuani oven vessaan , pöntöiltä löytyi predatoreja jotka olivat "asioilla" siinä pöntöllä istuskellen.

Luonnollisesti heräsin nauruuni ja tajusin , että kieroutunut mielikuvitukseni oli saanut aikaiseksi varsin oudon aasinsillan legendaarisen Duke Nukem 3D:n sekä AVP2:sen välillä. Tämä tapaus selvästi osoittaa , että nk. "alapään huumori" puree aina paremmin - ja on mieleenpainuvin keino minun muistilleni.


Ja siitä tulikin mieleeni , että minun pitää nyt lähteä nukkumaan vähäksi aikaa. Sen jälkeen , saatan vielä kirjoittaa tänne jotakin niinkin kiistellystä aiheesta kun allekirjoittaneen unista.


No niin , hyvää yötä.

No comments: