Tuesday, May 24, 2005

OLEN PALANNUT.

Back from the dead.


Hohhoijaa , viimeksi kun kirjoittelin tänne niin oli vielä niin helvetin kylmä että tarvitsi pitää pitkähihaisia paitoja ja mustaa kaulaliinaa aina kun läksi kylän raitille. Nyt kuitenkin on kesä ja tänäänkin oli aivan todella kuuma päivä niin Sipoossa kuin Porvoossakin.

Missäkö minä olen ollut ja miksei ole postauksia näkynyt ? No , sattuneesta syystä en ole ehtinyt netin ääreen pitkään aikaan ja nyt vihdoinkin kun sain sen päälle tänne ihan kotiin asti niin täytyi aloittaa kirjoittelu. Kouluakin on jäljellä vaivaiset kuusi päivää ja sitten elämä jatkuu kesälaitumien puolella.

Toivottavasti olette ikävöineet minua , sillä minullakin on ollut ikävä tätä blogia. Tai , sitten luultavimmin kaikki kolme blogini lukijaa on kaikonnut omille teilleen ja jättäneet minut tänne aivan yksin potemaan syyllisyyttä. No , eipä sekään mitään sillä olen ruvennut miettimään sitä että pitäisi varmaan alkaa kirjoittelemaan taas Englanniksi asioita ihan yleisen hyödyn takia tänne.

No , myöhemmin lisää.

1 comment:

Anonymous said...

Kun ollaan suomalaisia, niin kirjoitetaan suomeksi saatana.