Tuesday, August 30, 2011

V.M.P

Eli sitä itseään.

Mä olen kuulkaas taas tänään töissä taas hiukan väsyneempänä, nälkäisempänä ja kofeiiniin addiktoituneempana kuin ennen.

Ai niin, olen muuten vielä hiukan kipeäkin. Se on tätä syksyä.

Eilen minulle luvattiin aikalailla haikeaa huomista erään asian suhteen ja kyllähän periaatteessa se asia juuri niin menikin. Onneksi tätä vuotta ei ole jäljellä enää kuin sen kolmisen kuukautta, sillä ei tätä nyt olisi millään sen enempää jaksanutkaan koko vuotta.

Mitä mä voin rehellisesti kertoa jälkipolville tämän vuoden saavutuksista`noin niin kuin henkilökohtaiselta kantilta katsottuna? No ööh, olin tota paljon töissä ja sitten sekoilin parinkin eri naisen kanssa ja lopulta kumminkin vaan vitutti enemmän.

Ai niin, olen mä nukkunut tämä vuonna hotelleissakin öitäni. Siitä plussaa.. kai?

Ei mutta, kurkku on nyt niin kipeä ja nenäkin tukossa että pitää varmaan kohta lähteä hakemaan jotain "eteerisiä öljyjä" joita imppaamalla kaikki vaivat sekä pahat henget sisuskaluistani kaikkoavat taivaan tuuliin.

Lähinnä kai minua pelottaa nyt se että muuttuuko tämä pieni flunssa ihan aidoksi flunssaksi kuumeen kera, vai riittääkö tällainen puolikuntoisuus rangaistukseksi tällä kertaa?

Jospa tästä nyt kohta lähtisi sitten soutamaan hevon vit... eikun siis onnellisten ihmisten paratiisisaarelle vai mikä se mesta nyt olikaan jonne kaikki soutaa.

No comments: