Wednesday, August 17, 2011

Selvittelyä

Nukuin tänään jopa kello yhdeksään ennen "eliittisaarelta" poistumistani.

Duunissa oli taas meneilläään joku ihmeen työaikoihin liittyvä kusetus, mutta sitten tää yksi henkilö josta käytettäköön nyt salanimeä "Tommy K" hoitikin tilanteen tosi mallikkaasti, vaikka mä olen elänyt jo hyvin pitkään siinä käsityksessä että hän on jonkinasteinen mulkku.

Eli voisi sanoa että tyyppi osoitti "uncommon valor"-tyyppistä toimintaa, vaikka ennen hän on mm. syyttänyt minua työaikoihin liittyvästä "spekuloinnista" ja sitten muuten vaan ollut aika tympeähkö. Ehkäpä hän vaan tällä tavalla haluaa osoittaa isällistä rakkautta tai jotain sinnekin päin tyylillä "isi rakastaa, mutta isi kuitenkin nyt lyö".

Mutta, niin.. No, kahviahan mä olen tänään juonut. Lisäksi erään asian väheneminen on ilostuttanut minua ja sitten se on myöskin jo fakta tässä vaiheessa että lomaan ei ole jäljellä enää kuin sen kaksi päivää.

Tekisi mieli ostaa Bruce Lee-leffoja ja käyttää näistä tulevista so-called "pakkolomista" pari päivää kotona istuksien ja jotain ihmeen Kung Fu-mättöä katsellen. Samalla voisin juoda limpparia kalsarisillani ja poltella Havannalaisia sikareita neljännen kerroksen parvekkeellani.

Toisekseen mä olen huomannut että nyt on alkanut olemaan jo pikkaisen kylmää. Odotan innolla että milloin mä saisin seuraavaksi ruveta käyttämään kaulaliinoja.

Ai niin joo, ja sitten pitäisi tehdä jotain tälle mun "fledalleni".. eli siis "tukalle" (hö höh), joka on melko pitkä eikä kyllä sovi tähän meininkiin millään. Saatan käydä parturissa ajeluttamassa sitä vähän lyhyemmäksikin tässä kohta.



No comments: