Friday, August 12, 2011

Etelä-Korean itsenäisyyspäivä

Hohhoijaa-

Nyt on kuulkaas sellainen työviikko takana että on/oli pakko pistää KAIKKI RISAISEKSI JA RIETTAAKSI!!!

AAAAHAHAAHAHAHAH! SE POTKII SE POTKII!! OOHHOHOHOHOHOHOHOHOH

Mä menin haistelemaan noita Flow-festivaaleja enkä jaksanut mennä sinne sisään. Nyt mä tiedän minkälainen paikka on toi tota Kalasataman metropysäkki ja sit kans hirveitä saateisia mutanttien kaasuhyökkäyksiä tulvi niistä läheisistä viemäreistä!

VAROKAA SAVUJA!! SE POTKII SE POTKII...YHYHHYHÖYÖHÖHYÖHÖHÖYHÖHYHYHYH

PS.

Tätä postausta hallitsee Eteläisemmän Korean sotilashallituksen itsenäisyyskomitea, joka käski käyttää savukaasuja vastarinnan tukahduttamiseksi.

... Seuravaaks mä meen pyörätuolilla sporaan!! SE POTKII SE POTKII POJAT

PERKELE MIKSEI "HUVILA" VOI KOSKAAN OLLA AVOINNA. AI NIIN, ENHÄN MÄ VIELÄ KUULU LARUN ELIITTIIN VAAN MÄ OON VAAN TÄMMÖNEN TAVALLINEN ÖH- LILLUKANVARSI.

TE SENKIN LAIHAT LUIKUT! PRRRÄRRÄRÄRÄRÄRÄRÄRRÄRÄÄ

No comments: