Thursday, August 18, 2011

No niin, että tota..

Tässä sitä nyt sitten vielä istuskellaan.

Onneksi huomenna on vihdoinkin lomaa. Totaalinen tympääntyminen ja virikkeetön ympäristö ovat saaneet minut lähes täydelliseen apatiatilaan. Ainoa lohtuni on se että huomenna minun ei tarvitse tulla tänn...

EEEHHHGGG-

Paitsi että kyllähän mun täytyy taas huomenna töihin mennä! Aaaarrgghhhhh!

Eli joo, huomenna siis pitää mennä töihin kun mulle soitettiin just äsken ja taas rahanahneudellani töihin saatiin houkuteltua. KYLLÄ SE IHMINEN ON NIIN HEIKKO ILMAISEN TAVARAN EDESSÄ EIKU RAHAN! TE SENKIN ESIMIEHET, MÄ OLEN TEIDÄN JA TEILLE VAAN YKS YLITÖITÄ TEKEVÄ PELINAPPULA! AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHA

Vitsi mä sekoan kohta.

Kiitos ja anteeksi.

Voin vaikka mennä kirkkoon sovittamaan syntejäni tän jälkeen.. siis jäljiltä.

1 comment:

Papukummari said...

Ootko muuten tullut ajatelleeksi, että sähän saatat olla osa uuden Reich Soinin(ko ehkä, mutta jos nyt ei kuitenkaan?) kuutiomaista eleganssia?

Joo, ei tullut oikein parempaakaan tekstiä kolmen(!) olutkannun jälkeen. Joka tapauksessa, toivomme oluenhuurteisia viikonloppuja itse kullekin, joka on sattunut eksymään jollekin saarelle, olkoonkin menopelinä sitten Ocean Flight 815 tai itse kyhätty puinen kumivene.