Tuesday, February 15, 2011

Mirror image

Siis mitä helvettiä?

A) Nyt olen ryhtynyt tekemään töitä jo kotona. Mikä pahinta, niin olen ryhtynyt tekemään sellaisia hommia jotka eivät oikeastaan edes kuuluisi minulle, mutta tietysti oman firman osasto on ihan tyytyväinen kun ryhdyn tekemään näitä omaan laskuuni. Yöllä porisee kahvipannu ja "lukulamppu" on tosiaankin päällä.

B) Tapaamisemme meni neiti E:n kanssa aika hyvin. Toki neiti E on aika helvetinkin abstrakti persoona ja minun horoskooppivalintanikin meni aikalailla päin mäntyä, mutta kyllähän tuo jousimies hänessä selvästi kai näkyy. Olen myös selkeästi nyt osa sitä kolmiodraamaa, mutta olen noussut nyt jonkinlaiseen uskotun asemaan. Kävimme tänään vielä töiden jälkeen pällistelemässä Kampissa erinäisiä vaateliikkeitä ja samalla tunsin sen minkälaista on olla kolmas pyörä suhteessa jossa ei ole oikein mitään järkeä muutenkaan.

E on kuitenkin tavattoman mielenkiintoinen persoona. Osittain hän muistuttaa itseäni.. samalla kuitenkaan sitten ei. En tiedä että tuleeko tästä mitään, mutta on ihan loogista että näinkin sekopäistä settiä tapahtuu minulle kaikista mahdollisista miehistä.

Lähetin hänelle tänään tekstiviestin. Ei ole vastannut. Naamioin sen työasioiksi.

Kiireet lisääntyvät siinä samalla. Tuon tekstiviestin lähettäminen masentaa, hämmentää ja kaduttaa. En oikein tiedä että oliko se oikein, mutta se nyt on tehty mikä tehty. Onneksi hän ei ole vastannut, niin voin miettiä että olisiko se vain vanha numero tai jotain.

Suoraan sanottuna en ole tuntenut ketään kohtaan mitään tällaista pitkään aikaan. En ole kuitenkaan varma että onko E todella sen arvoinen nainen että haluaisin kokea tuskaa, eroja sekä paljon muutakin siinä sivussa hänen vuokseen.

E kaikista naisista kerää elokuvia DVD-muodossa. Hän kertoo kokoelmansa helmeksi Christian Balen American Psychon. Hän ei ole nähnyt Fight Clubia, mutta sitten taas esim. Leaving Las Vegas on hänen suosikkielokuvansa.

.. Siis mitä helvettiä!?

No comments: