Wednesday, October 05, 2011

Mitä saadaan sekä mitä tilataan

Mä olen alkanut miettimään sitä että nämä mun parisuhdesotkut varmaan ovat askarruttaneet monia ellei muutamiakin ihmisiä niin tämän blogin lukijakunnan kuin oikeankin elämän porukoiden osalta.

Olen tullut siihen tulokseen, että mä olen juuri sellainen mies joka tapailee sellaisia naisia jotka ovat mahdollisimman erilaisia verrattuna itseeni, vaikka kaiken logiikan mukaan mun pitäisikin oikeastaan etsiä sellaista kumppania joka on mahdollisimman samanlainen tai ainakin "samalla aaltopituudella".

Mielihaluilleen ei kuitenkaan mitään voine. Jos tykkää itsensä vastakohdista, niin sitten on vaan tykättävä tapahtuipa mitä vaan ja kestettävä myöskin seuraukset. En kuitenkaan sanoisi että tämä on joku yleismaailmallinen juttu, vaan kyllä musta tuntuu että villit miehet tykkäävät ihan yhtälailla villeistä naisista siinä missä joku mun kaltaiseni pitää ehdottomasti menevistä naisista, vaikka itse en ehkä kaikkein villein tapaus olekaan.

On kuitenkin niin mielenkiintoista miettiä että minkälaisia tapauksia mä olen tämänkin vuoden aikana kohdannut. Kieltämättä mä olen jo nyt saanut kuulla muutamilta tahoilta ihmettelyjä siitä että "mitä säkin tuollaisen kanssa oikein olet?", joka kyllä voi minun yleisen tyylini tunteville ihmisille vaikuttaakin oudolta.

Kuten olen todennut aikaisemminkin, niin syytän Helsinkiä tämänhetkisen elämäni tilanteista ja käänteistä. Tämän kaupungin kosmopoliittinen ilmapiiri sekä kirjava väestöjakauma ovat aiheuttaneet sen etten ole oikein itsekään pysynyt aina järjissäni, vaan olen yrittänyt rehupuntin tavoin navigoida lävitse asfalttiviidakon ilman sen kummempaa päämäärää tai ohjeistusta.

Tästä "Helsingin tilanteesta" täytyykin keskustella seuraavassa postauksessa.

No comments: