Tuesday, March 15, 2011

Oma, henkilökohtainen Tsunami

Jos Japanin on nielaissut valtavan tuhovoiman omaava tsunami, niin jotain sen tapaista on tapahtunut myös minulle. Olen välillä halunnut kovasti kirjoitella blogiini, mutta en vain ole oikeastaan taaskaan ehtinyt.

Kuten todettukin niin Tsunameilla on tapana huuhtoa kaikki mennyt pois alta ja tavallaan palauttaa kaikki tyhjään, vaikkakin epäilemättä tuhoisaan tilaan. Tämä Tsunami on tosiaan pyyhkäissyt minun elämässäni kaiken menneen ja vanhan pois ja palauttanut minut sellaiseen tilaan jossa Helsingin lukuisat houkutukset ovat iskeytyneet vasten kasvojani niin kuin kivenmurikat tai tosiaan ne hyökyaallot.

Olen löytänyt itseni tosiaan parisuhteesta. Kyseessä kuitenkaan ei ole E. Kyseessä on nyt yllätyksellisesti eräs toinen, joka on täysin vastakohta vaikka mille. Aluksi sanottakoon että hän on nyt vaikkapa heti aluksi vastakohta minulle. Sen enempää en aio vielä tässä vaiheessa paljastaa sillä en oikein itsekään ymmärrä tätä tilannetta ja sen alkua.

Toisekseen olen ollut tässä jo viikon päivät kipeänä. Uskon sen olevan työstressiin pohjautuvaa. Kyseessä tuskin on mitään vakavaa, mutta todella outoa kumminkin.

Palataan asiaan lähipäivinä.

No comments: