Friday, July 27, 2007

Varainkeruujuhla















Siinäpä tuo nyt sitten olisi. Uusi hankintalistan kärkisijoitus.

Eli X-Box 360:n olen päättänyt hankkia kunhan kiireiltäni ehdin. Tällä hetkellä minulla on jo nk. "rahat kädessä" moiseen laatikkoon, vaan miettimisaikaa tarvitaan sen verran, että pitääkö lähteä Vaasaan vaiko Seinäjoelle asti moista hakemaan. Syy miksi olen päätynyt X-Boxiin on se, että minulla ei ole pitkään aikaan ollut mitään konsolia, ja tämä laatikko tässä on täynnä mitä kiinnostavampia pelejä. Vaikka PS2 on melkein puolet halvempi kuin X-Box 360, niin onhan se nyt kiva tämmöinenkin vehje hankkia - ainakin pelitarjonta näyttää olevan ihan mielenkiintoista tasoa. Lisälaitteista puhumattakaan.

Tällä hetkellä olen taas Huuto.netin puolella aloittanut tekemään kauppaa oikein kunnolla. Täytyy sanoa, että jo kolme todella sievoista kauppaa on tullut iskettyä. Näillä rahoilla mitä saan huutiksen kaupoista olisi tarkoitus rahoittaa niin monta peliä X-Boxille kuin mahdollista. Toivotaan siis että ihmiset oikein törsäävät kohteisiini. Täytyy kyllä myöntää, että pieni himohan se olisi ostaa myös PS2:kin samaan syssyyn - tuon verran rahaa kun nimittäin jää minulle aina ylitse opintotuistakin kuukausittain. Eihän sitä tosiaan tiedä, että jos vaikkapa sen PS2:nkin ostaisi, tosin ei kyllä vielä samaan aikaan X-Boxin kanssa. PS2 saa nyt vähän aikaa odotella.

Olen tehnyt myöskin listaa peleistä, joita pitäisi X-Boxille hankkia. Tällä hetkellä listalla taitaa olla about seuraava:

Dead Rising (kun zombieista ja ruohonleikkureista on kyse, niin tämä on pakollinen ostos!)
Grand Theft Auto: San Andreas (PC:lle en ainakaan tätä vielä raaski ostaa - ja X-Boxille se on kuulemma myöskin tätä nykyä halpa)
Grand Theft auto IV (tämän hankkimisen syitä ei edes tarvitse perustella)
Canis Canem Edit (kunhan tämä X-Boxille tulee)
Saints Row (kuulemma joku GTA-klooni)
Gun (kuulostaa ihan kivalta)
Hitman-Blood Money (Herra 47 jaksaa salamurhata tiensä suoraan sydämeeni!)
Tomb Raider - Legend (pitkään aikaan en ole Tomb Raidereitakaan pelaillut!)
Condemned (hauskaa sarjamurhausta!?)


Rahat pitäisi siis näille kaikille keräillä. Uskon että ihan ensialkuun en varmasti voi ostaa kuin ihan muutaman, mutta tarkoitushan se onkin, että nämä keräillään hiljalleen kokoon!

No comments: